Je to tak snadné

Získejte své produkty inkontinence na předpis

V Německu je inkontinencí postiženo asi 10 milionů lidí - téma, které ovlivňuje mnoho lidí, ale často se nevzdává otevřeně. Příčiny tohoto jsou rozmanité a mladší lidé již mohou zažít příznaky. Ale nebojte se, nejsou sami. Se správnými produkty inkontinence můžete i nadále dělat svůj každodenní život bezstarostný a sebevědomý. Věděli jste, že můžete získat produkty inkontinence na předpis? Pokud existuje úroveň péče, máte také možnost zdarma jednou za měsíc Pěstounská krabice objednat v hodnotě 42 EUR. Zjistěte zde, jak s námi můžete uplatnit svůj recept a jaké výhody můžete stále používat!

Takto funguje zrušení receptu

Weißer Umriss eines Arztes mit einem Stethoskop, der eine Hand neben einem medizinischen Kreuzsymbol hebt. Der Text "Schritt 1" erscheint oben auf einem blaugrünen Hintergrund.

Rezept erhalten

Sie haben bereits ein Rezept für aufsaugende Inkontinenzprodukte von Ihrem Arzt erhalten. Kontrollieren Sie dieses auf Vollständigkeit.

Ein blaues, quadratisches Symbol mit dem Text "Schritt 2" oben und einem weißen Umriss eines Telefonhörers in einer Sprechblase unterhalb des Textes.

Kontakt aufnehmen

Melden Sie sich bei uns – wir senden Ihnen ein Freikuvert zu, mit dem Sie Ihr Rezept kostenlos an uns zurückschicken können.

Ein blaues Quadrat mit dem Text "Schritt 3" über einem weißen Symbol eines Briefumschlags mit Bewegungslinien, was auf das Versenden einer Nachricht oder E-Mail hindeutet.

Rezept prüfen & zurücksenden

Senden Sie das Rezept im erhaltenen Freikuvert an uns zurück. Wir übernehmen die Abwicklung mit Ihrer Krankenkasse.

Ein weißes Symbol eines Telefonhörers und der Umriss einer Person in einer Sprechblase, mit dem Text "Schritt 4" am oberen Rand, auf einem blaugrünen Hintergrund.

Wir rufen Sie an

Nach Eingang Ihres Rezepts melden wir uns bei Ihnen, besprechen die Kosten, Ihre Produktwünsche und Lieferdetails – auf Wunsch auch mit kostenlosem Muster.

Ein weißes Symbol eines fahrenden Lieferwagens befindet sich in der Mitte auf einem blaugrünen Hintergrund. Über dem Lkw steht in fetten weißen Buchstaben der Text "Schritt 5".

Genehmigung & Produktfreigabe

Nach Ihrer Rückmeldung leiten wir das Rezept an die Krankenkasse weiter. Bei Zuzahlung erhalten Sie eine Rechnung, danach beginnt die Belieferung.

Recept na produkty inkontinence - tak to funguje

Pokud jste měli podezření na slabost močového měchýře nebo jiné formy inkontinence, prvním krokem je schůzka s vaším rodinným lékařem, rodinným lékařem nebo specializovanou praxí, jako je urologie nebo gynekologie. Tam je objasněno, zda existuje lékařská nutnost - a pokud ano, můžete vydat recept na namáčení produktů inkontinence.

Zákonné zdravotní pojišťovny obvykle pokrývají náklady na výrobky, které jsou v rámci nezbytné nabídky. Pokud byste chtěli produkty s dalším pohodlím nebo speciálním vybavením, může být vyžadována ekonomická platba (WAZ).

Recept může být vydán buď po určitou dobu, jako je měsíc nebo čtvrtina - s dlouhodobým potřebám jako trvalé nařízení po dobu až dvanácti měsíců. Pokud s námi spolupracuje vaše pokladna, můžete s námi snadno uplatnit svůj recept - postaráme se o fakturaci a spolehlivě doručíme vaše výrobky do vašeho domova.

Co musí být na receptu na produkty inkontinence?

Následující informace by měly být zahrnuty tak, aby byl správně vystaven váš recept na produkty inkontinence:

  • diagnóza: Inkontinence moči nebo inkontinence moči a stolice
  • Typ produktu: Sucking Inkontinence Products
  • Doba dodávek: Buď měsíc nebo jako trvalá péče

Tyto informace umožňují vaší zdravotní pojišťovnictví pokrýt náklady. Váš lékař by neměl volat konkrétní produkty, ale pouze typ produktu. Rádi si vyberete výběr správných produktů s našimi specializovanými poradci. Jako smluvní partner zdravotních pojišťoven se staráme o vaši péči.

Váš recept v dobrých rukou – nyní zašlete bez poštovného!

Chcete nám svůj recept pohodlně doručit, ale nemáte po ruce tiskárnu nebo si chcete ušetřit námahu s poštovným? Žádný problém – u Altruan vám to usnadníme!

S naší bezplatnou službou předplacené obálky nám můžete svůj recept zaslat zcela jednoduše a bez poštovného poštou.

Ať už jste doma, v kanceláři nebo na cestách – s předplacenou obálkou nám svůj recept zašlete bezpečně a pohodlně, bez dalšího úsilí. Rychle, spolehlivě a zcela zdarma.

Požádejte nyní o předplacenou obálku

Jaké produkty má zdravotní pojištění?

Zdravotní pojišťovna platí náklady za lékařsky nezbytné produkty inkontinence, které jsou předepsány na receptu. To zpravidla zahrnuje absorpci inkontinence produktů, jako jsou vložky, plenky a polštářky, které jsou vyžadovány pro každodenní použití. Přesný výběr a množství závisí na diagnostice a individuálních potřebách.

Je důležité, aby váš lékař zaznamenal správný typ produktu na receptu, aniž by zadal konkrétní značky nebo modely. Tímto způsobem můžete zajistit, aby náklady na základní péči pokryly zdravotní pojišťovnu.

U produktů, které přesahují základní lékařskou péči - například ti, kteří mají zvláštní pohodlí nebo další funkce - mohou mít pacienti jeden Doplatek dovolit si.

Časté znaky, které mohou naznačovat, že člověk trpí inkontinencí:

  • Nedobrovolná ztráta moči: Častý, nekontrolovaný únik moči, zejména v případě kašle, kýchání nebo smíchu.
  • Náhlé nutkání močit: Náhlé a silné nutkání opustit vodu, která je obtížné kontrolovat a vede k nedobrovolné ztrátě moči.
  • Časté městské močení: Musíte vstát několikrát za noc, abyste vyprázdnili močový měchýř, který vadí spí.
  • Neschopnost zkontrolovat nutkání močit včas: Potíže s vyprázdněním bubliny před ztrátou moči, zejména při sezení nebo po dlouhé době.
  • Pocit neúplného vyprazdňování močového měchýře: Pocit, že močový měchýř nebyl po močení zcela vyprázdněn, což může vést k opakovanému nutkání močit.

Pro více informací si přečtěte náš blogový příspěvek na téma inkontinence!

Na blogový příspěvek

Nakonec můžeme říct: Se správnou dodávkou inkontinence zůstává váš každodenní život tak nekomplikovaný, jak by měl být. Jen vám přinutíme získat správné výrobky od vaší zdravotní pojišťovny - bez jakéhokoli stresu. Pro podrobné pokyny krok za krokem a veškeré informace, které potřebujete, jednoduše stáhněte náš PDF. Klikněte na odkaz a získejte úplný detail

Společné otázky a odpovědi

Hotline: +49 8724 2859 6789
E-mail: info@altruan.de

1. Jaké inkontinence výrobky přijímá zdravotní pojišťovna?

Zdravotní pojišťovna přijímá lékařsky nezbytné produkty inkontinence, jako jsou plenky, ložiska nebo polštářky, které jsou předepisovány na předpis.

2. Jak získám recept na produkty inkontinence?

Jděte ke svému lékaři (rodinný lékař, urolog nebo gynekolog), který po diagnóze vydá recept.

3. Jak dlouho platí pro produkty inkontinence?

Recept se zpravidla vztahuje na měsíc nebo čtvrtinu, přičemž dlouhodobé požadavky jsou také až jeden rok.

4. Musím provést další platbu za určité produkty inkontinence?

Ano, u produktů se zvláštním pohodlím nebo dalšími funkcemi musíte často provádět další platbu.

5. Mohu si objednat produkty inkontinence přímo z altruan.de, pokud mám recept?

Ano, po odeslání receptu si můžete objednat produkty přímo od nás a nechat je doručit pohodlně do vašeho domova.

6. Co musí být na receptu na produkty inkontinence, aby zdravotní pojišťovna platila náklady?

Recept musí obsahovat diagnózu, typ produktu (produkty sání inkontinence) a doba dodávek.