Platba a úhrada

Zde najdete vše o platbě a úhradě vaší objednávky. Jste vítáni, abyste nás kontaktovali pro podrobné informace nebo jednotlivé nabídky. Oblast dodávek v současné době zahrnuje celou Evropu.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Přímý debet společnosti

Pouze pro firemní zákazníky!
Pro přímý debet společnosti musíte jednou podepsat přímý debetní mandát a poslat jej do své banky. Přímý debet společnosti vám neumožňuje vrátit částky. Všechny podrobnosti můžete získat od vašeho poradce pro zákazníka.

Všechny informace na první pohled!

Telefon: +49 8724 285960
E -mail: info@altruan.de

1. Které metody plateb nabízíme?

  • Nabízíme různé platební metody, aby byla co nejpohodlnější. Můžete platit kreditní kartou, debetní kartou, PayPal, Sofortüberweisung, přímým debetem, předplacením, fakturou nebo jinými běžnými poskytovateli platebních služeb.

2. Jak mohu požádat o vrácení peněz?

  • Chcete -li požádat o vrácení peněz, kontaktujte náš zákaznický servis e -mailem nebo telefonem. Připravte si číslo objednávky a uveďte důvod vrácení peněz. Zpracováváme žádosti o náhradu podle našich smluvních podmínek a právních ustanovení. Váš nárok na vrácení peněz závisí na individuálních okolnostech a na důvodu vrácení peněz.

3. Mohu zrušit objednávku, pokud jsem již zaplatil?

  • Ano, je možné zrušit objednávku, pokud nebyla dosud odeslána. Okamžitě kontaktujte náš zákaznický servis a domluvte si zrušení. Pokud již byla objednávka odeslána, můžete využít své právo na stažení a vrátit zboží do 14 dnů od přijetí. Po úspěšném kontrole vráceného zboží bude kupní cena vrácena.

4. Jak dlouho trvá, než jsem získal vrácení peněz?

  • Po schválení žádosti o náhradu bude částka předána na účet, který jste použili do 14 dnů. V závislosti na vaší bance nebo poskytovateli platebních služeb však může trvat několik dní, než se částka objeví na vašem účtu.