Dodávka a doprava

Dodávka a doprava

Zde se můžete dozvědět vše o přepravě a doručování objednávky. Jste vítáni, abyste nás kontaktovali pro podrobné informace nebo jednotlivé nabídky. Oblast dodávek v současné době zahrnuje celou Evropu.

Standardversand (2-3 Werktage)

  • Bestellungen bis 39,98€ (inkl. MwSt.): 3,95€ (inkl. MwSt.)
  • Bestellungen ab 39,99€ (inkl. MwSt.): kostenlos

Premiumversand (1-2 Werktage)

  • Nur bestellbar über Telefon
  • Lieferung nächster Werktag bis 12:00 Uhr: 25,99€ (inkl. MwSt.)
  • Lieferung nächster Werktag bis 20:00 Uhr: 19,99€ (inkl. MwSt.)

Standardní přeprava z 20 kg

  • Objednávky od 20 kg do palety: zdarma
  • Doprava palet: individuální podmínky
  • Express Shipping: v závislosti na dohodě v Německu!

Přepravní informace

Zde se můžete dozvědět vše o přepravě a doručování objednávky. Jste vítáni, abyste nás kontaktovali pro podrobné informace nebo jednotlivé nabídky.
Oblast dodávek v současné době zahrnuje celou Evropu. Pro dodání do různých zemí nás prosím kontaktujte.

1. Schritt

Bestellvorgang abschließen & entsprechende Versandklasse wählen

2. Schritt

Versandbestätigung & Tracking-ID per E-Mail erhalten

3. Schritt

Sendungsverfolgung mit flexiblen Zustellungsoptionen

4. krok

Oznámení o doručení v cíli.

Nějaké otázky?

Telefon: +49 8724 285960
E-mailem: info@altruan.de

1. Které metody přepravy nabízíme?

  • Posíláme Evropa -celý s DHL, pro Expresní dodávky používáme UPS.
  • Objednávky před 13:00 Obvykle opustil náš sklad ve stejný den.
  • Napříč Německem: Dodávky obvykle dosahují uvnitř Jeden pracovní den Tvůj cíl.
  • Někdy je sobota doručena.
  • vysílání Evropa -celý potřebuje 2-5 pracovních dnů.

2. Je možný vyzvednutí?

  • Jeden sbírka V našem logistickém centru je také možné. Dejte nám prosím vědět o žádosti o sbírku.

Altruan GmbH - Depot 1; Geratsdorf 10 - 84323 Massing

3. sledování zásilky

Odesláním doručení obdržíte potvrzení o přepravě (kromě potvrzení objednávky), ve kterém najdete všechny informace o vaší doručení a odkaz na sledování. Okamžitě vám budou předány změny stavu. 

4. Nebyly plně zachovány?

Omlouváme se, pokud vaše zboží od vás nepřijde úplně. Vaše objednané zboží je často zasíláno v několika balíčcích, což znamená, že poskytovatel parcel může dodat vynikající zboží později. 

U velkých objednávek nebo objednávek se zbožím odlišné dostupnosti posíláme na skladě předem. Jakmile bude k dispozici, zbytek objednávky bude odeslán okamžitě. Pokud je vaše zásilka v takovém případě ovlivněna, okamžitě vás informujeme. 

Obrácení

Pokud vaše zboží má vady, zařídíme vám bezplatný návrat. Do 14 dnů od přijetí kontaktujte prosím nesprávné nebo poškozené doručení, abychom pro vás mohli podniknout všechny další kroky. Pokud chcete zrušit svou objednávku, naleznete v přesném procesu úhrady našich podmínek a Informace o zrušení.

Poznámky k povinnosti vykoupení pro balicí materiál

Podle současného zákona o obalu v souladu s oddílem 15 odst. 1 věty 1 PackackG jsme povinni bezplatně stáhnout následující balicí materiály od koncových spotřebitelů:

  • Přepravní obaly, jako jsou palety, velké obaly atd.,
  • Prodej a vnější obaly, které se obvykle nevztahují na soukromé koncové spotřebitele jako odpad po použití,
  • Prodeje a vnější obaly, pro které není účast systému možná kvůli nesnášenlivosti systému podle § 7 odstavce 5 a
  • Prodejní balení znečišťující látku -obsahující vyplňující zboží nebo
  • Opakovaně použitelné obaly.

Při dodání produktu se používá vhodný balicí materiál, který bereme zpět zdarma. Zajistíme tedy návrat balicího materiálu do cyklu recyklace. Objasněním možností návratu by mělo být dosaženo lepších výsledků při návratu balení a příspěvku k plnění cílů evropského vykořisťování podle směrnice EU 94/62/EC.

Obalovací materiál můžete předat jako koncový spotřebitel v místě skutečného předávání nebo v jeho bezprostředním okolí.