Dodávka a doprava

Zde se můžete dozvědět vše o přepravě a doručování objednávky. Jste vítáni, abyste nás kontaktovali pro podrobné informace nebo jednotlivé nabídky. Oblast dodávek v současné době zahrnuje celou Evropu.

Zwei stilisierte ikonografische Boxen. Die größere Box ist grau und die kleinere, überlappende Box ist blaugrün. Beide haben ein einheitliches, minimalistisches Design mit einer Kerbe an der Oberseite.

Standardversand (2-3 Werktage)

  • Bestellungen bis 39,98€ (inkl. MwSt.): 3,95€ (inkl. MwSt.)
  • Bestellungen ab 39,99€ (inkl. MwSt.): kostenlos
Zwei stilisierte ikonografische Boxen. Die größere Box ist grau und die kleinere, überlappende Box ist blaugrün. Beide haben ein einheitliches, minimalistisches Design mit einer Kerbe an der Oberseite.

Premiumversand (1-2 Werktage)

  • Nur bestellbar über Telefon
  • Lieferung nächster Werktag bis 12:00 Uhr: 25,99€ (inkl. MwSt.)
  • Lieferung nächster Werktag bis 20:00 Uhr: 19,99€ (inkl. MwSt.)
Das Bild zeigt ein Symbol mit zwei vereinfachten Kastensymbolen. Der größere Kasten ist blaugrün und hat oben eine Kerbe, während der kleinere Kasten grau ist und eine ähnliche Kerbe hat. Der kleinere Kasten überlappt die untere linke Ecke des größeren Kastens.

Standardní přeprava z 20 kg

  • Objednávky od 20 kg do palety: zdarma
  • Doprava palet: individuální podmínky
  • Express Shipping: v závislosti na dohodě v Německu!

Informace o přepravě

Zde se můžete dozvědět vše o přepravě a doručování objednávky. Jste vítáni, abyste nás kontaktovali pro podrobné informace nebo jednotlivé nabídky.
Oblast dodávek v současné době zahrnuje celou Evropu. Pro dodání do různých zemí nás prosím kontaktujte.

Eine Grafik mit drei Bedienfeldern und einem Einkaufswagensymbol in der Mitte. Ein Handcursor klickt auf das Bedienfeld mit dem Einkaufswagen. Über dem mittleren Bedienfeld befindet sich ein Häkchen, das eine Auswahl anzeigt. Die Seitenbedienfelder sind abgedunkelt.

1. Schritt

Bestellvorgang abschließen & entsprechende Versandklasse wählen

Eine Abbildung eines Smartphones mit zwei Chatblasen auf dem Bildschirm, die eine Textkonversation anzeigen. Das Telefon hat einen blaugrünen Umriss und Zickzacklinien an den Seiten, die Vibration oder Aktivität suggerieren.

2. Schritt

Versandbestätigung & Tracking-ID per E-Mail erhalten

Eine vereinfachte, stilisierte Grafik eines weißen Lieferwagens mit blauen Umrissen und Rädern. Der Lastwagen ist in Bewegung dargestellt, von der Rückseite gehen blaue Geschwindigkeitslinien aus. Der Hintergrund ist schlicht weiß.

3. Schritt

Sendungsverfolgung mit flexiblen Zustellungsoptionen

Abbildung von drei gestapelten Versandkartons unterschiedlicher Größe mit einer Standortmarkierung darüber und einem Häkchen auf dem großen Karton, das eine erfolgreiche Zustellung anzeigt. Das Design verwendet die Farben Blaugrün und Schwarz.

4. krok

Oznámení o doručení v cíli.

Máte nějaké dotazy?

Telefon: +49 8724 285960
E-mail: info@altruan.de

1. Které metody přepravy nabízíme?

  • Posíláme po celém světě DHL
  • Objednávky před 13:00 Obvykle opustil náš sklad ve stejný den.
  • Napříč Německem: Dodávky obvykle dosahují uvnitř Jeden pracovní den Váš cíl.
  • Někdy je sobota doručena.
  • Zásilky Evropa -celý potřebuje 2-5 pracovních dnů.

2. Je možná sbírka?

  • Jeden Sbírka V našem logistickém centru není možné. Máme doručovací službu Altruan, která slouží našim regionálním zákazníkům. Jsme rádi, že vás vezmeme na naši trasu. Náš prodejní tým rád v tomto ohledu zodpoví na jakékoli dotazy.

3. Sledování

Odesláním doručení obdržíte potvrzení o přepravě (kromě potvrzení objednávky), ve kterém najdete všechny informace o vaší doručení a odkaz na sledování. Okamžitě vám budou předány změny stavu. 

4. Nebyly plně zachovány?

Omlouváme se, pokud vaše zboží od vás nepřijde úplně. Vaše objednané zboží je často zasíláno v několika balíčcích, což znamená, že poskytovatel parcel může dodat vynikající zboží později. 

U velkých objednávek nebo objednávek se zbožím odlišné dostupnosti posíláme na skladě předem. Jakmile bude k dispozici, zbytek objednávky bude odeslán okamžitě. Pokud je vaše zásilka v takovém případě ovlivněna, okamžitě vás informujeme. 

Obrácení

Pokud vaše zboží má vady, zařídíme vám bezplatný návrat. Do 14 dnů od přijetí kontaktujte prosím nesprávné nebo poškozené doručení, abychom pro vás mohli podniknout všechny další kroky. Pokud chcete zrušit svou objednávku, naleznete v přesném procesu úhrady našich podmínek a Informace o zrušení.

Poznámky k povinnosti vykoupení pro balicí materiál

Podle současného zákona o obalu v souladu s oddílem 15 odst. 1 věty 1 PackackG jsme povinni bezplatně stáhnout následující balicí materiály od koncových spotřebitelů:

  • Přepravní obaly, jako jsou palety, velké obaly atd.,
  • Prodej a vnější obaly, které se obvykle nevztahují na soukromé koncové spotřebitele jako odpad po použití,
  • Prodeje a vnější obaly, pro které není účast systému možná kvůli nesnášenlivosti systému podle § 7 odstavce 5 a
  • Prodejní balení znečišťující látku -obsahující vyplňující zboží nebo
  • Opakovaně použitelné obaly.

Při dodání produktu se používá vhodný balicí materiál, který bereme zpět zdarma. Zajistíme tedy návrat balicího materiálu do cyklu recyklace. Objasněním možností návratu by mělo být dosaženo lepších výsledků při návratu balení a příspěvku k plnění cílů evropského vykořisťování podle směrnice EU 94/62/EC.

Obalovací materiál můžete předat jako koncový spotřebitel v místě skutečného předávání nebo v jeho bezprostředním okolí.