Obecné podmínky podnikání

I. Obecné podmínky

§ 1 Základní ustanovení

(1) Následující podmínky se vztahují na smlouvy, které máte u nás jako poskytovatele (Altruan GmbH) Zavřete na webu altruan.de. Pokud není dohodnuto jinak, může zahrnutí vašich vlastních podmínek, které používáte, namítnutí.

(2) Spotřebitelé ve smyslu následujících předpisů je každý přirozený člověk, který uzavírá právní transakci pro účely, které lze většinou připsat jejich komerční ani nezávislé odborné činnosti. Podnikatel je každý přirozený nebo právnický člověk nebo právní partnerství, které po uzavření právní transakce působí při výkonu jejich nezávislé profesní nebo obchodní činnosti.

§ 2 Vytvoření smlouvy

(1) Předmětem smlouvy je prodej zboží.

(2) Již s nastavením příslušného produktu na našem webu předkládáme závaznou nabídku k uzavření smlouvy prostřednictvím systému košíku online zboží za podmínky uvedené v popisu článku. 

(3) Smlouva je uzavřena prostřednictvím systému košíku online zboží následujícím způsobem:
Zboží určené k nákupu je uloženo v „nákupním košíku“. Můžete zavolat „nákupní košík“ pomocí odpovídajícího tlačítka v navigačním lištu a kdykoli tam provést změny.
Po kliknutí na tlačítko „Cash“ nebo „Pokračovat v objednávce“ (nebo podobného označení) a zadání osobních údajů, jakož i podmínek platby a přepravy, se údaje objednávky konečně zobrazí jako přehled objednávky.

Pokud používáte systém okamžitých plateb (např. Paypal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, okamžitě, Giropay), budete buď vedeni k přehledu objednávky v našem online obchodě nebo na webových stránkách poskytovatele předán systém okamžitého čísla.
Pokud dojde k předávání příslušného okamžitého počtu okamžitého systému, můžete použít odpovídající výběr nebo zadat svá data. Nakonec se zobrazí jako přehled objednávek na poskytovateli bezprostředního počtu okamžitě nebo poté, co jste byli vedeni zpět do našeho online obchodu.

Před odesláním objednávky máte možnost znovu změnit informace v přehledu objednávky, změnit (také prostřednictvím funkce „Back“ internetového prohlížeče) nebo zrušit objednávku.

Odesláním objednávky pomocí odpovídajícího tlačítka („Objednávka“, „Koupit“ / „koupit nyní“, „Objednávka za poplatek“, „Pay“ / „Pay nyní“ nebo podobné jméno) Vysvětlete přijetí nabídky, čímž Smlouva přichází. 

(4) Vaše dotazy týkající se vytvoření nabídky jsou pro vás nevázané. V textovém formuláři předkládáme vazebnou nabídku (např. E -mailem), kterou můžete přijmout do 5 dnů (pokud v příslušné nabídce není uvedeno žádné jiné období).

(5) Zpracování pořadí a přenosu všech informací požadovaných v souvislosti s uzavřením smlouvy je částečně automatizováno e -mailem. Proto musíte zajistit, aby e -mailová adresa, kterou uložila, je správná, je příjem e -mailů technicky zajištěn a zejména není zabráněno spamovými filtry.

§ 3 Individuálně navržené zboží

(1) Poskytujete nám vhodné informace, texty nebo soubory potřebné pro individuální návrh zboží prostřednictvím online objednávkového systému nebo e -mailem bezprostředně po uzavření smlouvy. Je třeba dodržovat naše možné požadavky na formáty souborů.

(2) Usazujete se, že nepřenáší data, která porušují práva třetích stran (zejména autorských práv, pojmenování práv, práv na ochranné známky) nebo porušují stávající zákony. Výslovně nás informují o všech nárocích nárokovaných v této souvislosti. To se vztahuje také na náklady na právní zastoupení požadované v této souvislosti.

(3) Nezkoumáváme přenášená data pro obsah a nepřijímáme žádnou odpovědnost za chyby.

§ 4 Smluvní období / ukončení předplatného smlouvy

(1) Smlouva o předplatném mezi vámi a námi zmínila termín uvedený v příslušné nabídce, dále jen „základní termín“. Nelze dohodnout základní období déle než 2 roky. (2) Pokud smlouva o předplatném není ukončena jednou ze stran jeden měsíc před koncem základního období (pokud v příslušné nabídce není kratší období), je na neurčitou dobu prodlouženo. Žádné kratší období není regulováno v příslušná nabídka). 

(3) Právo ukončit bez předchozího upozornění zůstává z důležitého důvodu nedotčena.

(4) Každé ukončení musí být vysvětleno a přenášeno buď v textové formě (např. E-mail), nebo v oblasti ukončení zadku integrovanou na našem webu („Ukončení smluv zde“ nebo podobné označení).

§ 5 Zvláštní dohody o nabízených metodách plateb

(1) Platba přes Klarna
Ve spolupráci s Klarna Bank (Publ), Sveavezen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko, nabízíme následující možnosti plateb. Platba je provedena Klarně:

  • Okamžitý bankovní převod: K dispozici v Německu a Rakousku. Váš účet je zatěžován ihned po předložení objednávky.

Více informací a podmínky Kleishnas najdete tady. Obecné informace o Klarně jsou k dispozici tady. Vaše osobní údaje poskytuje Klarna v souladu s příslušnými předpisy o ochraně údajů a v souladu s informacemi v Je zřejmé předpisy o ochraně údajů ošetřeno.

Více informací o Klarně najdete tady. Najdete aplikaci Klarna tady.

§ 6 Vrácení práv, uchování titulu

(1) Můžete vykonávat pouze právo na udržení, pokud se jedná o nároky ze stejného smluvního vztahu.

(2)  Zboží zůstává naším majetkem, dokud nebude kupní cena zaplacena v plné výši.

(3)  Pokud jste podnikatel, navíc se platí:

a) Vyhrazujeme si vlastnictví zboží, dokud všechny požadavky probíhajícího obchodního vztahu. Před převodem vlastnictví vyhrazeného zboží není povoleno zavádění nebo převod bezpečnosti.

b) Zboží můžete prodat v běžném podnikání. V tomto případě již zadáváte všechna nároky ve výši částky faktury, která roste z dalšího prodeje z dalšího prodeje, přijímáme úkol. Jsou dále oprávněni shromažďovat nárok. Pokud řádně nesplníte své platební závazky, vyhrazujeme si právo vybírat nárok sami.

c) V případě spojení a míchání zboží podléhající retenci titulu získáváme spoluvlastnictví nové položky v poměru hodnoty faktury vyhrazeného zboží k ostatním zpracovaným objektům v době zpracování.

d) Zavazujeme se uvolnit kolaterál, který máme nárok na to, pokud je realizovatelná hodnota našeho kolaterálu převyšuje nárok, který má být zajištěn o více než 10%. Jsme zodpovědní za výběr vydání, která mají být vydána.

§ 7 Záruka

(1) Existují práva právní odpovědnosti.

(2) Jako spotřebitel jste požádáni, abyste okamžitě zkontrolovali zboží z hlediska úplnosti, zjevných vad a poškození přepravy, když jsou doručeny, a aby nás co nejdříve informovali o stížnostech, jakož i o přepravci pro nákladní dopravu. Pokud nedodržíte, nemá to žádný dopad na vaše právní záruky.

(3) Pokud se jako rys zboží odchyluje od požadavků na objektivní, odchylka se považuje za dohodnutou pouze tehdy, pokud byla o něm informována před předložením smlouvy a odchylka byla výslovně a samostatně dohodnuta mezi smluvními stranami.

(4) Pokud jste podnikatel, odchylujete se od výše uvedených předpisů o záruce:

A) Pouze naše vlastní informace a popis produktu výrobce jsou považovány za dohodnuté jako povahu zboží, ale ne jinou reklamu, veřejné propagační akce a prohlášení výrobce.

b) V případě vad poskytujeme záruku opravou nebo doručením. Pokud nedostatek selhal, můžete po zvolení požádat o snížení nebo odstoupit od smlouvy. Po neúspěšném druhém pokusu se zvažuje odstranění vad, pokud něco jiného nevyplývá z typu zboží nebo vady nebo jiných okolností. V případě zlepšení nemusíme nést zvýšené náklady, které vyplývají z převodu zboží na místo jiného než místo výkonu, za předpokladu, že převod neodpovídá zamýšlenému používání zboží.

C)  Záruční doba je rok od data dodání. Uzávěrka není snížena:

- poškození porušením života, těla nebo zdraví a zdraví způsobených námi a v případě úmyslného nebo hrubé nedbalosti jiných škod;
- pokud jsme podvodně skrývali vadu nebo jsme dali záruku pro povahu věci;
- V případě věcí, které byly použity pro budovu podle jejich obvyklého použití a jejichž nedostatek způsobil;
- V případě zákonného využití nároků, které máte v souvislosti s právy vad proti nám.

Oddíl 8 zákona, místo naplnění, místo jurisdikce

(1)  Platí německé právo. V případě spotřebitelů se tato volba práva použije pouze v případě, že ochrana poskytnutá povinnými ustanoveními práva obvyklého pobytu spotřebitele není stažena (zásada dávek).

(2)  Místo výkonu pro všechny služby z obchodních vztahů a místo jurisdikce, které s námi existují, je naším křeslem, pokud nejste spotřebitelem, ale obchodníkem, právnickým subjektem podle veřejného práva nebo veřejného práva. Totéž platí, pokud nemáte obecné jurisdikci v Německu nebo v EU nebo místo pobytu nebo obvyklého pobytu v době žaloby, není známo. Oprávnění volat soud na jiné právní místo jurisdikce zůstává nedotčena.

(3)  Ustanovení zákona o prodeji OSN výslovně se nevztahují.

§ 9 Prodej zbraní

(1)  Při prodeji zboží, které je zaznamenáno podle zákona o zbraních, vstupujeme pouze do smluvních vztahů s dospělými zákazníky. 

V případě zboží, které je uvedeno v dodatku 2 WAFFG, musíte poskytnout důkaz, že máte platné povolení k zbraně (povolení k akvizici). Chcete -li poskytnout důkaz, že máte platnou osvobození v souladu s oddílem 40 odst. 4 WAFFG. Pokud jde o tato omezení prodeje, příslušné popisy článků jsou upozorněny takto: „Dodávka pouze lidem s dokončeným 18. rokem života“, „Dodávka pouze držiteli povolení k akvizici“, „“ Doručení pouze majiteli výjimky “. 

(2)  Odesláním objednávky se ujistíte, že máte nejméně 18 let a že vaše informace o vašem jménu a adrese jsou správné. Rovněž se zavázali, že pouze oni sami zboží obdrží sami.

(3)  Uvádíme poskytovatele logistických služeb zadaného s dodáním, aby jim předal zboží až po kontrole jejich věku a identity.

V případě zboží, které je uvedeno v příloze 2 WAFFG, musíte před předáním zboží prokázat své povolení k akvizici poskytovateli logistické služby. V případě zboží, které je uvedeno v dodatku 2 WAFFG, máte poskytovatele logistických služeb před předáním by také prokázal jejich výjimku.

 

II. Informace o zákazníka

1. Identita prodejce

Altruan Gmbh
Moroldring 6
84323 Massing
Německo
Telefon: +498724-285960
E -mail: info@altruan.de

Alternativní řešení sporů:
Evropská komise poskytuje platformu pro mimosoudní řešení online sporů (platforma OS), která byla povolena na https://ec.europa.eu/odr.

Nejsme připraveni se účastnit postupů vypořádání sporů před arbitrážními radami spotřebitelů.

2. Informace o uzavření smlouvy

Technické kroky k uzavření smlouvy, uzavření samotné smlouvy a možností opravy jsou prováděny v souladu s předpisy „stavu smlouvy“ našich obecných smluvních podmínek (část I.).

3. Smluvní jazyk, ukládání textu smlouvy

3.1. Smluvní jazyk je německý.

3.2. Neukládáme text celé smlouvy. Před odesláním objednávky prostřednictvím systému online nákupního košíku lze údaje o smlouvě vytisknout nebo elektronicky zajištěny prostřednictvím tiskové funkce prohlížeče. Po obdržení objednávky od nás budou údaje o objednávce, zákonné informace pro smlouvy o vzdálenosti a obecné podmínky zasílány e -mailem.

3.3. Pokud jde o dotazy nabídek mimo systém košíku online zboží, obdržíte všechna smluvní data odeslaná v textovém formuláři v rámci vazebné nabídky, např. E -mailem, který můžete vytisknout nebo zajistit elektronicky.

4. Základní rysy zboží nebo služby

Základní rysy zboží a/nebo služby najdete v příslušné nabídce.

5. Ceny a platební modality

5.1. Ceny uvedené v příslušných nabídkách a náklady na dopravu představují celkové ceny. Obsahují všechny cenové složky včetně všech daní.

5.2. Náklady na dopravu nejsou zahrnuty do kupní ceny. Mohou být povolány na našem webu nebo v příslušné nabídce pomocí odpovídajícího tlačítka, jsou zobrazeny samostatně během procesu objednávání a musí být neseny vy, pokud není dohodnuta doručení bez přepravy.

5.3. Výsledné náklady na přenos peněz (poplatky za převod nebo směnný kurz úvěrových institucí) musíte nést v případech, ve kterých je poskytován doručení do členského státu EU, ale platba byla zajištěna mimo Evropskou unii.

5.4. Metody platby, které máte k dispozici, jsou zobrazeny pod odpovídajícím tlačítkem na našem webu nebo v příslušné nabídce.

5.5. Pokud není uvedeno jinak v jednotlivých metodách platby, jsou nároky na platbu z uzavřené smlouvy okamžitě splatné k platbě.

6. Podmínky dodání

6.1. Podmínky doručení, datum dodání a v případě potřeby existující omezení doručení lze nalézt pod odpovídajícím tlačítkem na našem webu nebo v příslušné nabídce.

6.2. Pokud jste spotřebitelé, je ze zákona regulováno, že riziko náhodného zkázy a náhodného zhoršení prodané věci se vám převede pouze během odeslání s převodem zboží, bez ohledu na to, zda je zásilka pojištěna nebo nepojištěna. To se nevztahuje, pokud jste zadali dopravní společnost, která není pojmenována podnikatelem nebo osobou, která by jinak určila provést odeslání.

Pokud jste podnikatel, doručování a odeslání se odehrávají na vaše riziko.

7. Odpovědnost za zákonnou odpovědnost

Odpovědnost za vady je založena na nařízení o „záruce“ v našich obecných podmínkách (část I).

8. Doba trvání / ukončení smlouvy

Informace o podmínkách smlouvy a podmínkách ukončení lze nalézt v nařízení „Doba trvání / ukončení smlouvy o předplatném“ v našich obecných podmínkách (část I), jakož i v příslušné nabídce.

Tyto smluvní podmínky a informace o zákaznících byly vytvořeny prodejci specializující se na IT zákon a jsou trvale kontrolováni z hlediska právní shody. Handlerbund Management Ag zaručuje právní jistotu textů a je odpovědný v případě varování. Více informací o tom najdete na adrese: https://www.haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.